
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ανάπτυξης Δεξιοτήτων, Επιλογής |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | OXI |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ (στην Αγγλική) |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση: Να αναλύει και να ερμηνεύει με κριτικό τρόπο επιστημονικά άρθρα. Να αποκτήσει την ικανότητα σαφούς διατύπωσης του ερευνητικού προβλήματος και ανάπτυξης ερευνητικής πρότασης επιλέγοντας τις κατάλληλες διαδικασίες και προσεγγίσεις. Να αναγνωρίζει και να εφαρμόζει τα κατάλληλα ερευνητικά εργαλεία. Να γνωρίζει σε σημαντικό βαθμό εναλλακτικές τεχνικές διεξαγωγής ερευνών, ώστε να έχει τη δυνατότητα επιλογής των καταλληλότερων μεθόδων Να γνωρίζει τις κυριότερες μεθόδους περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής που χρησιμοποιούνται στην επιστημονική έρευνα και να κατανοεί τα αποτελέσματα από τις αναλύσεις αυτές. Να έχει επίγνωση των κανόνων επιστημονικής δεοντολογίας και της διαδικασίας δημοσίευσης των ερευνητικών αποτελεσμάτων. Να επιμελείται την παρουσίαση των εργασιών του, με τρόπο επιστημονικά έγκυρο και επικοινωνιακά άρτιο. |
Γενικές Ικανότητες |
Ομαδική εργασία Αυτόνομη Εργασία Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Επικοινωνία με φοιτητές μέσω email, eclass, PC, Video Projector, ΔιαδραστικόςΠίνακας Ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού και των διαλέξεων στην πλατφόρμα eclass |
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ . |
Παρουσιάσεις Άρθρων(Κατάθεση και προφορική παρουσίαση γραπτής εργασίας) 40% Εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης & Ανάπτυξης) 60% Σύνολο: 100% |
, , . (2008). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο Παπαναστασίου, Κ., Παπαναστασίου, Ε. (2016). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα Χαλικιάς, Μ., Σαμάντα – Ρούντη, Ε. (2016). Εισαγωγή στη μεθοδολογία έρευνας εκπόνησης επιστημονικών εργασιών. Αθήνα: Εκδόσεις Σύγχρονη Εκδοτική. Φώλινας, Δ., Διαμαντόπουλος Ε. (2018). Μεθοδολογία έρευνας και στατιστική ανάλυση με τη χρήση υπολογιστή. Αθήνα: Εκδόσεις ΑΝΙΚΟΥΛΑ Αναστασιάδου, Σ. (2012). Στατιστική και μεθοδολογία έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ Παππάς, Θ. (2016). Η μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ Χριστοδούλου, Δ. (2004). Επιστημονική μεθοδολογία οικονομικής επιχειρηματικής έρευνας. Αθήνα: Εκδόσεις ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Ζαφειρόπουλος, Κ. (2015). Πώς γίνεται μία επιστημονική εργασία. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ Gray, D. (2018). Η ερευνητική μεθοδολογία στον πραγματικό κόσμο. Αθήνα: Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ Ιωσηφίδης, Θ. (2017). Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας και επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών. Αθήνα: Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ Leavy, P. (2017). Corbin, J., Strauss, A. (2014). Basics of qualitative research. Creswell, J. (2018). |